Najnowsza kampania marki Nikon promująca lustrzanki amatorskie

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „JESTEM WSPÓLNĄ EKSPRESJĄ”. Działania mają na celu promocję amatorskich lustrzanek cyfrowych Nikon D5200, umożliwiających bezprzewodowe przesyłanie zdjęć do urządzeń mobilnych1 oraz modeli Nikon D5100 i D3200. Kampania obejmie telewizję, Internet oraz kina i potrwa do 22 grudnia 2013 r.

Nowa kampania reklamowa to kolejna odsłona międzynarodowych działań „JESTEM NIKON”. W spocie promującym lustrzanki Nikon D5200, D5100 oraz D3200 wykorzystywane są wariacje głównego hasła, nawiązujące do szerokich możliwości twórczych oferowanych przez aparaty Nikon oraz funkcji bezprzewodowego przesyłania zdjęć do urządzeń mobilnych, za pomocą adaptera WU-1a.

Kampania potrwa do 22 grudnia br. Dziania reklamowe obejmę tematyczne stacje telewizyjne, m.in.: TVP, TVN, Canal+, Animal Planet, Discovery oraz AtMedia, serwisy online, w tym: TVN Player, Onet VOD, Ipla.tv oraz portale fotograficzne i filmowe, a także sieci kin Multikino, Cinema City, Helios, Kinads. Spot telewizyjny można zobaczyć na kanale Nikon Polska w serwisie YouTube:

Spot reklamowy przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Za adaptację na rynek polski odpowiada agencja WALK Creative, a zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Maxus.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany